Vali Corleone: Tunën e kam zhvirgjëruar unë

Pasaniku nga Kosova, Vali Corleone, ka shkaktuar sërish një skandal ndërsa ka folur në lidhje me marrëdhënien e tij em këngëtarëen seksi Tuna. Ai ka thënë se jo vetëm është në gjendje që të ngjitet në skenë dhe ta përdhunojë, por për më tepër, ai ka qenë mashkulli me të cilin këngëtarja ka fjetur për herë të parë në jetën e saj… Gjithçka nisi që kur Vali Corleone, i ftuar te “Zonë e lirë” e Arian Çanit, tha se me disa këngëtare shqiptare ka pasur afera të shkurtra, ndërsa në lidhje me Tunën reagoi duke pohuar se “mund ta ketë kur të dojë”. Nga ana e saj, këngëtarja mendohet se e ka provokuar pasanikun në një prej koncerteve të saj, kur referuar atij ka kënduar refrenin e këngës së saj më të fundit: “Tash tjetër kush e ka”, duke nënkuptuar se ai nuk mund ta ketë më këngëtare… Ndërkohë, dje, Vali ka shkruar në Fb se ka qenë mashkulli që e ka zhvirgjëruar Tunën dhe jo vetëm aq, por me atë mund të shkojë kush të dojë për para. Për të ka qenë e rëndësishme të shtojë se këngëtarja që bën si patriote e madhe, në fakt preferon në këndojë në gjuhën maqedonase. Uau!

Post popolari in questo blog

Adim Farah Puntata 15 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano

Adim Farah Puntata 8 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano

Adim Farah Puntata 7 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano