10 njerëzit më të pasur në Shqipëri


Pak ditë më parë “Forbes” publikoi listën e personave më të pasur në botë… Kjo na shtyu që edhe ne të publikojmë listën e personave më të pasur, por duke iu referuar bizneseve dhe shumave të përafërta të pasurimeve të tyre.

Në pamundësi për të bërë një përllogaritje të saktë dhe duke mos dashur që të publikojmë shifra të cilat mund të mos jenë edhe shumë të afërta kemi zgjedhur që të bëjmë një listë duke u bazuar në bizneset të cilat menaxhojnë, të cilat mund të shikohen lehtësisht nga kushdo në QKR dhe në të dhëna të tjera konfidenciale që kemi mësuar.

Këtë listë e kryeson Zamir Mane, një prej biznesmenëve më të suksesshëm në Shqipëri, me një numër të shumtë biznesesh në administrim ai udhëheq pa asnjë dyshim listën e biznesmenëve më të pasur në Shqipëri. Më poshtë paraqitet lista me 10 emra dhe përkrah emri është një sqarim i vogël në lidhje me aktivitetin që ushtron individi.


1. Zamir Mane (QTU, TEG, NEPTUN, telefoni celulare PLUS, ndërtime etj.)

2. Bashkim Ulaj (Pronari i 22-katëshit tek TVSH-ja, firma ndërtimi, fibra optike etj.)

3. Ramë Geci (Pronari i 15-katësisht, firma ndërtimi Geci, etj.)

4. Artan Dulaku (Qendra Tregtare Kristal, ETC, ndërtime, koncesionari Ford, Ranger Rover, rrjeti supermarkatës Conad, Tring Digital, Vizion + etj.)

5. Vasil Naçi  Pepsi, Birra Amstel, distrubiocion pije, detergjent, cigare etj.)

6. Vllezërit Armando dhe Arben Duka (Vezë, kantinë vere dhe vreshta, elektroshtëpiake, telefoni celulare “Plus” etj.)

7. Edmond Leka (Western Union, Union Bank etj.)

8. Vjollca Hoxha (Top Channel, Lori Cafe, Digitalb etj.)

9. Vilma Nushi (Ekskluziviteti i Marlboros dhe cigare të tjera, si edhe Pronter & Gamble)

10. Muhamed Muça (Shkollat Kristal, nga kopshtet tek universitetet etj.)

Post popolari in questo blog

Adim Farah Puntata 15 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano

Adim Farah Puntata 8 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano

Adim Farah Puntata 10 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano