Dafina operon përsëri hundën dhe buzët

Një hundë akoma më ndryshe dhe buzë më të trasha! Ky është bilanci i një ndërhyrjeje të dytë që ka bërë këto ditë këngëtarja e njohur kosovare, Dafina Zeqiri. Ndryshimet pas  ndërhyrjeve vërehen pas postimit të disa fotove nga afër, të cilat këngëtarja Zeqiri i ka vendosur në profilin e saj në Twitter, ku shihet qartë zmadhimi i buzëve me disa milimetra më shumë, si dhe një hundë shumë më ndryshe nga ç’jemi mësuar të shohim tek ajo.

Një nga këngëtaret me vokalin më të mirë të skenës deri më tani, ka kryer disa ndërhyrje kirurgjikale për t’u zbukuruar e për t’iu përshtatur thënies se skena dëshiron estetikë, por jo të tepruar!Dafina për momentin shijon suksesin e klipit ”Tonight”, projekt ky që po thyen rekorde në shikueshmëri.


Post popolari in questo blog

Adim Farah Puntata 15 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano

Adim Farah Puntata 8 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano

Adim Farah Puntata 10 con sottotitoli sub Ita - Serie Turca in Italiano